VEELGESTELDE VRAGEN

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten verschillen met hoe groot uw pakket is. Als u een klein brievenbuspakketje heeft, dan worden de verzendkosten €3,95,-. Is uw pakket groter en past het niet in de brievenbus, dan zijn de verzendkosten €6,95,-.


Hoelang is de leveringstijd van een bestelling?

Als u uw bestelling voor 12:00 heeft geplaatst, dan word het dezelfde dag nog verzonden. De ontvangst in afhankelijk van de bezorger.


Wat zijn de voorwaarden van het retourneren/ruilen?

De artikelen moeten ongedragen, onbeschadigd en ongewassen zijn. Daarnaast mag er geen make-up resten of andere vlekken aan de kleding zitten en moeten de labels nog bevestigd zijn. Mochten wij een item retour krijgen die niet aan deze voorwaarden voldoet, dan kunnen wij helaas uw retour/ruil niet accepteren en worden de artikelen naar u terug gestuurd. De verzendkosten daarvan zijn voor de klant. 


Binnen hoeveel dagen mag een artikel geretourneerd worden?

U heeft 14 dagen na ontvangst van het pakket de tijd om het terug te retourneren. Wanneer wij uw retour ontvangen hebben word uw geld binnen 5 werkdagen terug op uw rekening gestort.


Ik wil mijn artikel omruilen, wat nu?

U heeft 14 dagen na ontvangst van het pakket de tijd om het artikel om te ruilen. Het artikel moet voldoen aan de voorwaarden van het omruilen (zie boven) ook moet De pakbon erbij verzonden worden en er moet vermeld worden om welk artikel het gaat en in welke maat u het wilt omruilen. Mocht het artikel niet meer op voorraad zijn, dan zijn wij genoodzaakt het bedrag te crediteren.


Waar kan ik terecht met een klacht?

Indien u een klacht heeft kunt u ons een e-mail sturen. Wij doen ons best om u zo spoedig mogelijk te beantwoorden.


Hoe zit het met de garantie van mijn product?

Wij doen ons best om alle artikelen netjes te verzenden. Het kan wel eens voorkomen dat een artikel beschadigd raakt bij het bezorgen. Als dit het geval is heeft u wettelijk gezien 2 maanden de tijd om dit bij ons te vermelden en dan zoeken wij graag voor u een passende oplossing! 


Ik heb een andere vraag.

Als u een andere vraag heeft die niet hierboven staat aangegeven, dan mag u ons dat altijd stellen via onze mail of onze social media. Wij helpen u graag!